در حال بارگذاری ...
طی احکامی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

اعضای هیئت انتخاب متون جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب شدند

مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعضای هیئت انتخاب متون نمایشی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عبدالرضا سواعدی، فواد رابحی و عادل کروشاوی را به عنوان هیئت انتخاب متون نمایشی بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب کرد.

عبدالرضا سواعدی، نویسنده و کارگردان تئاتر آبادان و استان خوزستان است که متون نمایشی بسیاری را نوشته و روی صحنه برده است و سابقه داوری در جشنواره‌های مختلف تئاتر کشور را دارد.

فواد رابحی، نویسنده و کارگردان و بازیگر تئاتر خرمشهر و استان خوزستان است که در حوزه نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری، آثار زیادی را به صحنه برده‌ است و در دوره‌های مختلف جشنواره فتح خرمشهر به عنوان هنرمند و عضو هیئت انتخاب آثار، حضور داشته است.

عادل کروشاوی، نویسنده، کارگردان، بازیگر و داور جشنواره‌های مختلف تئاتر کشور و از فعالان تئاتر خیابانی خرمشهر و کشور است.

بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از 29 اردیبهشت تا 3 خرداد 1403 در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و مسابقه تئاتر میدانی (خیابانی) در شهرستان خرمشهر استان خوزستان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مجید منادی در نشست خبری رویداد خبر داد

نوسازی سالن‌های نمایش خرمشهر برای اجراهای جشنواره فتح خرمشهر
مجید منادی در نشست خبری رویداد خبر داد

نوسازی سالن‌های نمایش خرمشهر برای اجراهای جشنواره فتح خرمشهر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به راهیابی ۹ نمایش بخش صحنه‌ای و ۱۰ نمایش در بخش خیابانی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فتح، خرمشهر اشاره کرد و گفت سالن‌های محل اجرای آثار بعد از هشت سال نوسازی و بهسازی شدند.

|

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

نظرات کاربران