در حال بارگذاری ...

نمایش «سپیده» در حوزه هنری روی صحنه می‌رود

نمایش «سپیده» به کارگردانی اشرف رفیعی از ۲۸ فروردین ویژه بانوان در تالار سوره حوزه هنری روی صحنه می‌رود. 

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «سپیده» که از تولیدات حوزه هنری استان البرز است با مشارکت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به نویسندگی فهیمه حیدرزاده و تهیه‌کنندگی و کارگردانی اشرف رفیعی از 28 فروردین الی 5 اردیبهشت ساعت 19 در تالار سوره حوزه هنری ویژه بانوان روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «سپیده» روایتگر داستان پرستاری است که در زمان شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات مستأصل و درمانده شده که با کتابی درباره امام زمان (عج) آشنا می‌شود که سبب تغییر احوال و شخصیت او می‌شود.

در این نمایش بازیگرانی همچون حورا حسن‌خانی، ریحانه طالبی، شکیلا کاوه، حنانه علی سواری، مهشیـد باقرزالکی، هلیا جانخانی، فاطمه جهانگیری، زینب غضنفری، نازنین فاطمه اصغری، مریم دارابی، عرفانه طالبی، زهراسادات قریشـی، سیده ساعده آل‌محمدی، هدیه ابراهیم نصب، حانیه سادات میرباقری، مبینا صبری، مائده کشاورز و مهدا مولایی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تماشای این نمایش به صورت رایگان به آیدی @ravvieh در ایتا پیام داده و یا با شماره تلفن 09902747145 و 09031784638 تماس حاصل کنند.




مطالب مرتبط

«درخت خرمالو» نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«درخت خرمالو» نمایشنامه‌خوانی می‌شود

نمایشنامه‌ «درخت خرمالو»، نوشته سعید افخمی که داستانش به جنگ جهانی دوم در لهستان مربوط است، روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در پلاتو نقش نقره‌ای خیال اجرا خواهد شد.

|

منوچهر اکبرلو در غرفه انتشارات نمایش در نمایشگاه کتاب:

نیازمند روشنفکری در عرصه تئاتر هستیم
منوچهر اکبرلو در غرفه انتشارات نمایش در نمایشگاه کتاب:

نیازمند روشنفکری در عرصه تئاتر هستیم

منوچهر اکبرلو، در نشست تخصصی «نقش اقتباس از فرهنگ بومی در آثار نمایشی» گفت ما تکنیسین‌های خوبی در عرصه تئاتر داریم اما از فقدان روشنفکرانی که از بازخوردهای مثبت و منفی در تولید آثار خود بهره ببرند، رنج می‌بریم.

|

نمایش «۳ج‌یم» در موزه سعدآباد اجرا خواهد شد

نمایش «۳ج‌یم» در موزه سعدآباد اجرا خواهد شد

«۳ج‌یم» به کارگردانی سجاد آقابابائی، نمایشی از زندگی جمشید شاه است که در قالب اجرایی محیطی و حرکتی، همراه با مشارکت مخاطبان کودک و نوجوان، در مجموعه کاخ سعدآباد میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

|

نظرات کاربران