در حال بارگذاری ...
در خانه هنرمندان شاهد باشید

نقد و بررسی فیلم‌تئاتر زندگی یکی از بنیان‌گذاران آمریکا

فیلم‌تئاتر «همیلتون» به کارگردانی توماس کیل در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید و سپس، این اثر نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، دوازدهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم‌تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «همیلتون» اختصاص دارد.

فیلم‌تئاتر «همیلتون» (محصول ۲۰۲۰ آمریکا) به کارگردانی توماس کیل و نویسندگی و تهیه‌کنندگی لین-منوئل میرندا، چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ با مدت‌زمان 160 دقیقه در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم‌تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و آران قادرپور (منتقد) برگزار می‌شود.

«همیلتون» نام فیلم موزیکال برگرفته از نمایش برادوی با همین نام و ساخته شرکت دیزنی پلاس است. این نمایش بر اساس کتاب زندگی‌نامه الکساندر همیلتون از بنیان‌گذاران ایالات متحده آمریکا ساخته شده‌ و به شرح زندگی او می‌پردازد. فیلم با دوئل الکساندر همیلتون و مرگ او به پایان می‌رسد.

داوید دیگز، رنی الیس گولدزبری، جاناتان گروف، کریستوفر جکسون، جزمین سیفس جونز، لین-منوئل میرندا، لزلی اودوم جونیور، اوک اونائودووان، آنتونی راموس و فیلیپا سو بازیگرانی هستند که در این فیلم‌تئاتر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود
در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود

احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» که به مناسبت شب یلدا و آغاز فصل زمستان در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت یلدا مطابق همه آن چیزی بوده که در فرهنگ ایران بوده است و آن این‌که تاریکی به‌روشنی رسیده؛ شب به‌روز ختم شده و امید در پس ناامیدی متولد ...

|

نظرات کاربران