در حال بارگذاری ...

قدردانی کاظم نظری از هنرمندان و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور

کاظم نظری، با انتشار متنی، ضمن خداحافظی و قدردانی از فعالان و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی کشور، آرزو کرد خانواده تئاتر ایران همیشه همدل و چراغ صحنه‌ها همواره روشن باشد.

به گزارش ایران تئاتر، کاظم نظری، مدیرکل پیشین اداره‌کل هنرهای نمایشی، با انتشار متنی، از هنرمندان تئاتر، کارمندان اداره‌کل هنرهای نمایشی، رئیس‌ها و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور و دیگر فعالان تئاتری، قدردانی و خداحافظی کرد.

متن یادداشت کاظم نظری به شرح زیر است: 

«به نام خدا 
با سلام و احترام 

حضور در عرصه هنرهای نمایشی به‌ویژه مدیریت آن در سطوح مختلف مصداق بارز جهاد است. جهاد، تلاشی صادقانه، بی‌ادعا و عاشقانه است؛ حرکت در مسیری سخت اما دل‌نشین، زیرا اهداف متعالی، مسئولیت اجتماعی، سازندگی اجتماعی و فرازمندی روح و اندیشه را به همراه دارد. قطعاً در این مسیر، سنگلاخ‌ها و ناملایمات و کج‌اندیشی‌ها و سلیقه‌ها و بعضاً عدم شناخت از اثربخشی هنرهای نمایشی، جسم و روح و روان را می‌آزارد، اما تو می‌ایستی و به راه ادامه می‌دهی تا زمانی که نفسی هست، توانی هست و احساس ضرورت.
اینجانب بر خویش می‌بالم که در دوران حضورم همگام و همسفر و همراه شما عزیزانی بودم که طی طریق هنری‌تان همان مصداق جهاد بود، با هم پیش رفتیم و صد البته توفیقات بیشماری که عامل اصلی آن اراده و صبوری و مدیریت شما در انجمن استان‌ها بود که بالاترین توفیق و خوشبختی این حقیر در این دوران بود.
به‌هر حال گاهی باید آمد و گاهی باید رفت، این رفتن نه پایان کار که البته تنظیم نفس است و جانی تازه.
از همه شما سپاسگزارم برای همه بزرگی‌تان، امیدوارم همه کاستی‌ها و نشدن‌ها و حسرت‌ها و خواسته‌های عقیم مانده را بر این حقیر ببخشید.
ما همه اهل خانواده تئاتریم، همیشه هستیم چراکه چراغ صحنه همیشه روشن است.
در پناه خالق هستی پیوسته تندرست و پیروز باشید.»




مطالب مرتبط

مدیرکل هنرهای نمایشی از  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت پیام پر از مهر و محبت تان برای خانواده نجیب و ارزشمند تئاتر نه تنها ایجاد انگیزه دوچندان و مضاعف در آغاز سال جدید شد بلکه مهر تایید آن شورا به عنوان مرجع عالی سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هدایت امور فرهنگی در ...

|

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت
آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 31 فروردین‌ ۱۴۰3 اعلام شد. طبق اعلام اداره کل هنرهای نمایشی نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با مجموع 3 اجرا و میزبانی از یک هزار و 382 مخاطب توانست به فروشی معادل 312 میلیون و 300 ...

|

گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری
گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری

کاظم نظری با اشاره به عملکرد مثبت شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش و نبود نگاه شخصی و سلیقه‌ای در بررسی آثار، از پای کار بودن همه مدیران تئاتری سخن گفت.

|

نظرات کاربران