در حال بارگذاری ...

محمدجواد بشارتی، هنرمند پیشکسوت تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت

محمدجواد بشارتی، هنرمند پیشکسوت موسیقی و تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه ۲۳ اسفند در اثر عوارض بیماری کلیوی درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کهگیلویه و بویراحمد، امین درخشان، مدیرکل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت زنده‌یاد محمدجواد بشارتی، هنرمند پیشکسوت و صاحب نام  موسیقی و تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد را به جامعه هنری ایران زمین و خانواده این هنرمند تسلیت گفت.

زنده‌یاد محمدجواد بشارتی، هنرمند پیشکسوت و نام آشنای موسیقی و تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، چهارشنبه بیست و سوم اسفند 1402 بر اثر عارضه کلیوی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم از جهان فروبست.

متن این پیام به شرح زیر است:

«جهان یادگارست و ما رفتنی

به گیتی نماند به جز مردمی

خبر درگذشت هنرمند برجسته استان و پژوهشگر موسیقی فولک، محمدجواد بشارتی اردکانی موجب تاسف و تاثر فراوان جامعه فرهنگ و هنر استان و کشور گردید. بدون تردید یاد و نام آن هنرمند در خاطر اهل هنر و دوستداران شان ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضایعه درگذشت این  هنرمند عزیز و رئیس انجمن موسیقی استان را به جامعه هنری موسیقی، هنرمندان و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای خانواده محترم شان آرزو می‌نمایم«.

مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند فقید، پنج شنبه ۲4 اسفند، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در قبرستان روبه روی مسجد نجف آباد یاسوج برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد و در بخش صحنه‌ای دو نمایش «لولیدن در آخرین خواب کسی که هرگز نخوابیده بود» به کارگردانی داوود پارسا و «نسناس» به کارگردانی مسلم نارکی از گچساران و در بخش ...

|

نظرات کاربران