در حال بارگذاری ...

تمدید اجرای نمایش «هر روز نوروزه» در مرکز تئاتر کانون

اجرای نمایش «هر روز نوروزه» به کارگردانی امیرحسین انصافی در پی استقبال مخاطبان تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر، اجرای نمایش «هر روز نوروزه» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی که با هدف ایجاد شادی، نشاط و آشنایی کودکان و نوجوانان با سنت‌ها و آیین‌های نوروزی و توجه به فرهنگ نمایش‌های ایرانی-اسلامی در مرکز تولید تئاتر کانون تولید شده است تا چهاردهم اردیبهشت تمدید شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «عمو نوروز قصد دارد نماینده جدید خودش را به زمین بفرستد. او کسی نیست جز پیروز سال ۱۴۰۳. او تحت تعلیم معلم خود حاجی‌فیروز (سال ۷۱) تصمیم می‌گیرد کاری کند که هیچ حاجی‌فیروزی تابه‌حال انجام نداده است، برای همین پیش از اینکه سال جدید برسد او روی زمین می‌رود و...»

امیرحسین انصافی، پیمان کلانتری، جواد انصافی و سارا روستاپور (صدا) بازیگران این اثر نمایشی هستند.                                

دیگر عوامل نمایش «هر روز نوروزه» عبارت‌اند از سیدمعصومه صفایی (دستیار کارگردان)، امیرحسین انصافی (شاعر و آهنگ‌ساز)، رامین بهادری (ساخت ویدئو گرافیک و هوش مصنوعی)، مهشاد عابدین‌پور (طراحی و ساخت صحنه)، محمد عابدی‌نسب، عارف رضاپور و سینا احمدپور (گروه صحنه و دکور)، فروغ یزدان‌عاشوری (طراحی و دوخت لباس)، عارف رضاپور (مدیر صحنه)، محمد افضلی‌فر (دستیار صحنه و عروسک‌گردان)، سعیده دهقان‌نژاد و فروغ یزدان‌عاشوری (ساخت عروسک)، یلدا منتظری (طراح پوستر و بروشور) و مینا بهرامی‌تبار (روابط عمومی).

نمایش «هر روز نوروزه» به کارگردانی امیرحسین انصافی تا 14 اردیبهشت 1403 روزهای ‌یکشنبه تا جمعه ساعت ۱۸ به روی صحنه سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران می‌رود.

اجرای صبح این نمایش ویژه مدارس و مهدهای کودک است که با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر خواهد بود.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های‌ ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

امیرحسین انصافی مطرح کرد

حضور متفاوت عمو نوروز با استفاده از هوش مصنوعی در تئاتر
امیرحسین انصافی مطرح کرد

حضور متفاوت عمو نوروز با استفاده از هوش مصنوعی در تئاتر

امیرحسین انصافی نویسنده و کارگردان نمایش «هر روز نوروزه» می‌گوید پدر (جواد انصافی) به‌عنوان شخصیت عمو نوروز در نمایش بسیار تاثیرگذار است. نوع تیپی که او در این اجرا دارد با همه اجراهایی که تاکنون داشته‌ است، متفاوت است و به صورت فیزیکی در این نمایش حضور ندارد بلکه با کمک هوش ...

|

جواد انصافی، هنرمند پیشکسوت:

جشنواره تئاتر منطقه‌ای، فرصتی برای شناخت آیین‌های بومی است
جواد انصافی، هنرمند پیشکسوت:

جشنواره تئاتر منطقه‌ای، فرصتی برای شناخت آیین‌های بومی است

جواد انصافی، کارگردان و بازیگر پیشکسوت نمایش‌های سنتی، پیشنهاد می‌کند هنرمندان استانی، آثاری با موضوع آداب و آیین‌های بومی خود تولید کنند و آن‌ها را به جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای کشور بیاورند.

|

نگاهی به نمایش «همه بگید سیب» نوشته و کار شراره طیار

با خودت مهربان باش و بگو «نَه»
نگاهی به نمایش «همه بگید سیب» نوشته و کار شراره طیار

با خودت مهربان باش و بگو «نَه»

احمدرضا حجارزاده: در این سال‌ها جمله‌ای به بهانه توجیه اشتباهات یا ناآگاهی پدرها و مادرهای نسل جدید در برخورد با فرزندان کودک‌شان در فضای مجازی باب شده ازاین‌قرار که «آن‌ها اولین‌بارشان ...

|

نظرات کاربران