در حال بارگذاری ...
نمایشی آزمایشگاهی و مشارکتی به زبان فرانسوی و انگلیسی

«ماجراجویی نمایشگران جهانگرد» اجرا می‌شود

اجرای آزمایشگاهی و مشارکتی به زبان فرانسوی و انگلیسی «ماجراجویی نمایشگران جهانگرد» به کارگردانی سجاد آقابابایی از ۵ اردیبهشت اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، اجرای آزمایشگاهی و مشارکتی به زبان فرانسوی و انگلیسی «ماجراجویی نمایشگران جهانگرد» به نویسندگی سجاد آقابابایی، مریم میرزایی و نگین اصغرزاده و کارگردانی سجاد آقابابایی از ۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد، ساعت ۱۸ در موسسه فرهنگی دنیای اسطوره کودکی اجرا می‌شود.

اجرای «ماجراجویی نمایشگران جهانگرد» توسط گروه «آزمایشگاه تماشاگران تئاتر نارنجی» با همکاری موسسه دنیای اسطوره کودکی با رویکرد آشنایی با زبان و شخصیت‌های ملل جهان از کشور فرانسه (آستریکس و اوبلیکس) و از انگلستان (پانچ و جودی) در محل این موسسه از تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرا خواهد داشت.

این اجرا با تاکید بر پژوهش و ترویج کتاب‌خوانی، با الگوبرداری از شخصیت‌های ملل جهان درباره صلح و عدم تبعیض نژادی برای کودکان به صورت محیطی، مشارکتی، حرکتی و با زبان‌های فرانسوی و انگلیسی انجام می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش مشارکتی آمده است: «جهانگردان نمایشگر در ماجراجویی جدید خود وارد ایران شده‌اند. آن‌ها از کشور آفریقا فیلی را پیدا کرده‌اند که از چندرنگ بودن خود و تعجب دیگران ناراحت است.»

در این اجرا مریم میرزایی، نگین اصغرزاده، ساجده آقادادی (اجراگران زبان فرانسه)، عطیه سعیدی، شراره نوری به ایفای نقش می‌‍پردازند.

موسسه دنیای اسطوره کودکی (مجری طرح)، دکتر فهیمه میرزاحسینی (مشاور هنری)، سجاد آقابابایی (طراح فضا) و متین اصغرزاده (طراح پوستر) دیگر عوامل این نمایش هستند.

موسسه دنیای اسطوره کودکی در خیابان شریعتی، بالاترازمیرداماد، روبه‌روی مترو شریعتی، کوچه آهور، پلاک ۳۶ واقع شده است. علاقه‌مندان برای حضور در این اجرای ویژه کودکان می‌توانند از سایت تیوال بلیت تهیه کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با امید بنکدار؛ کارگردان نمایش «مافیای روباه‌ها»

تجربه‌ای در مزر سینما و تئاتر
گفت‌وگو با امید بنکدار؛ کارگردان نمایش «مافیای روباه‌ها»

تجربه‌ای در مزر سینما و تئاتر

امید بنکدار کارگردان نمایش «مافیای روباه‌ها» می‌گوید بعد از سال‌ها کار در سینما حس کردم دلم برای فضای تئاتر و صمیمت آن گروه‌ها تنگ‌ شده است و سال‌ها بود که قصد داشتم کار تئاتر کنم و فکر کردم حالا که قرار است از سینما به تئاتر برگردم، بهتر است چیزی از سینما با خودم بیاورم.

|

نظرات کاربران