در حال بارگذاری ...
براساس یک تفاهم‌نامه همکاری

رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین‌شهر برگزار خواهد شد

جلسه هماهنگی، تبادل‌نظر و امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل هنرهای نمایشی و شهرداری شاهین‌شهر برای میزبانی از رویداد تئاتر صاحبدلان در این شهر برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، روز گذشته (سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌)، جلسه‌ای با حضور کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی)، سعید ابریشمی‌راد (شهردار شهر شاهین‌شهر)، محمود فرهنگ (رئیس کانون تئاتر دینی)، سیدرسول هاشمیان (رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین‌شهر)، نوید توکلی (رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر)، مریم سادات معلایی (مدیر هنری) و شهرام نکویان (دبیر پایتختی کتاب شاهین‌شهر)، به‌منظور بررسی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان در شاهین‌شهر برگزار و تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

کاظم نظری در این جلسه ضمن خوش‌آمد گویی به شهردار شاهین‌شهر و همراهان او گفت: «در دیداری که اسفند 1402 در خلال رپرتوار «تئاتر کابردی» از شاهین‌شهر داشتم، کیفیت سالن‌های اجرا را بسیار استاندارد دیدم، به نحوی که حتی در شهرهای بزرگ هم نمونه آن را نداریم. همچنین برخورد مسئولین و مردم این شهر، با هنرمندان بی‌نظیر بود. همان زمان، به فکر اجرای رویداد تئاتر صاحبدلان در این شهر مستعد افتادم.»

نظری، بخشی از انتقال جشنواره تئاتر صاحبدلان به شهر شاهین را تمرکززدایی از پایتخت ذکر کرد و گفت: «به نظرم حق هنرمندان و مخاطبان شهرهایِ دیگر کشورمان، بهره‌مندی از اجراهای تئاتر و جشنواره‌هاست. در حد مقدور و امکانات شهرها، تلاش می‌کنیم برخی از جشنواره‌ها در شهرهایی غیر از تهران هم برگزار شود.»

سعید ابریشمی راد، شهردار شاهین‌شهر نیز از اعتماد مدیرکل هنرهای نمایشی در سپردن رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان به این شهر تشکر کرد و گفت: «من به نمایندگی از خودم، همکاران و مردم هنردوست شاهین‌شهر از اعتماد شما در واگذاری این رویداد تشکر می‌کنم و تمام توان و ظرفیت موجود را برای برگزاری باشکوه این رویداد به کار خواهیم گرفت.»

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری به امضای کاظم نظری به نمایندگی از اداره‌کل هنرهای نمایشی و سعید ابریشمی راد،  به نمایندگی از شهرداری شاهین‌شهر رسید.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری
گفت‌وگو با کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی

از عملکرد شورای ارزشیابی و نظارت تا پای کار بودن مدیران تئاتری

کاظم نظری با اشاره به عملکرد مثبت شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش و نبود نگاه شخصی و سلیقه‌ای در بررسی آثار، از پای کار بودن همه مدیران تئاتری سخن گفت.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی از  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت پیام پر از مهر و محبت تان برای خانواده نجیب و ارزشمند تئاتر نه تنها ایجاد انگیزه دوچندان و مضاعف در آغاز سال جدید شد بلکه مهر تایید آن شورا به عنوان مرجع عالی سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هدایت امور فرهنگی در ...

|

خبر خوشِ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره تئاتر فجر

پرداخت سرانه یک میلیاردی انجمن‌های نمایشی استان‌ها، آغاز می‌شود
خبر خوشِ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره تئاتر فجر

پرداخت سرانه یک میلیاردی انجمن‌های نمایشی استان‌ها، آغاز می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در تالار وحدت که یکی از سالن‌های میزبان جشنواره تئاتر فجر 42 است،خبر داد ۵۰ درصد از سرانه یک میلیارد تومانی انجمن‌‌های هنرهای نمایشی استان‌ها، هفته آینده پرداخت خواهد شد.

|

همکاری متقابل اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

برای تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر تفاهم شد
همکاری متقابل اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

برای تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر تفاهم شد

مدیرکل هنرهای نمایشی و معاون امور هنری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، به‌منظور همکاری متقابل، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

|

نظرات کاربران