در حال بارگذاری ...
پس از کسب جایزه «اولیویه» و اجرا در لندن

سارا اسنوک با «تصویر دوریان گری» مسافر برادوی می‌‌شود

بازیگر برنده جایزه امی و اولیویه، سارا اسنوک که با سریال «وراثت» شهرت فراوانی پیدا کرده، در برادوی با نمایش «تصویر دوریان گری» روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، سارا اسنوک، بازیگر استرالیایی قراردادی بسته تا نقش اصلی تئاتر «تصویر دوریان گری» را این‌بار پس از اجرا در لندن، در برادوی در بهار سال آینده ایفا کند. هنوز مشخص نشده است که در کدام سالن در برادوی نمایش روی صحنه اجرا می‌شود.

کیپ ویلیامز، مدیر کمپانی تئاتر سیدنی، نویسنده و کارگردان این نمایش است که در «وست اند» شهر لندن، از پانزدهم ماه فوریه (26 بهمن) در سالن تیه‌تر رویال هایمارک افتتاح شده و آخرین اجرا روز یازدهم ماه مه( 22 اردیبهشت) بوده است. در واقع این اثر نزدیک به چهار ماه در این شهر به صحنه رفته است. همچنین نخستین اجرای نمایش «تصویر دوریان گری» در سیدنی استرالیا هم در سال 2020 بود.

ویلیامز با به‌کارگیری تصاویر ویدئویی همراه با اجرای زنده و تعدادی دوربین روی صحنه توانسته به اسنوک فرصت بدهد که بیست و شش شخصیت را روی سن اجرا کند. سارا اسنوک برای اجرای این نمایش در وست اند توانست برنده جایزه اولیویه 2024 شود. این نمایش جایزه بهترین طراحی لباس را از مراسم اهدای جوایز اولیویه برای مارگ هورول هم به ارمغان آورد.
«تصویر دوریان گری» رمانی از اسکار وایلد، نویسنده ایرلندی است. بر اساس کتاب اسکار وایلد در سینما نیز اقتباس‌هایی انجام شده است که شامل نسخه سال 1945 با بازی دانا رید و کارگردانی آلبر لوین و نسخه سال 2009 ساخته آلن پارکر با بازی بن بارنز و کالین فرث می‌شود.

منبع:پلی بیل




مطالب مرتبط

با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود
با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود

جسیکا لنگ، بازیگر برنده جایزه‌های تونی و اسکار که با فیلم «کینگ کونگ» در سال 1976 به شهرت رسید، نقش اصلی «نمایش مادر» را که سال آینده در برادوی نیویورک به صحنه خواهد رفت، بازی می‌کند.

|

نظرات کاربران