محمدرضا عطاییفر، نویسنده و کارگردان نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» میگوید در طول اجرا با کسانى آشنا شدیم که متأسفانه به مرگ و خودکشى فکر کرده بودند و نکته جالب این بود که با دیدن این نمایش از انجام این کار منصرف شدند. احساس میکنیم تا حدی وظیفه خودمان را انجام دادهایم.
محمدعلی واعظ، نمایش «هتل» را در قالب یک کمدی بزنبکوب، فیزیکال و بدون کلام روی صحنه آورده است. او با بیان اینکه این نمایش را با دو گروه مختلف بازیگری در دو نوبت اجرا میکند، میگوید با این شیوه میخواهد از تفاوتهایی که زبان بدن هر بازیگر با دیگری در انتقال مفهوم دارد بهره ...
امین گلستانه، نویسنده و کارگردان نمایش «کارخانه هیولاها» میگوید اجراهای فانتزی و موزیکال با رویکردی شبیه به آثار دیزنی در تئاتر کشور بسیار کم هستند و برای همین او تصمیم گرفته شخصیت سالیوان را با دیوهای ایرانی همراه کند و به صحنه بفرستد.
عضو هئیت داوری پانزدهمین جشنواره تئاتر بچههای مسجدگفت این جشنواره باعث شد با ورود تیمهای جوان و مردمی، انحصار تئاتر از دست عدهای خاص خارج شود و به میان عامه مردم بیاید.
احمد دهقان کارگردان نمایش «جادوی شهرزاد» نقطه قوت این اثر نمایشی را بهرهگیری از مکتب تئاتر اصفهان و کمدی سفید میداند.
نادر فلاح، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر غیرجذابترین و به دردنخورترین بخش بازیگری را حواشی ناشی از شهرت آن میداند که جز مزاحمت برای ذهن خلاق بازیگر و آرامش و آسایش او چیز دیگری به دنبال ندارد.